آمازون برای دستیابی به هند وسیعتر روی خرید صدای هندی شرط می بندد – TechCrunch

صحبت از آمازون – که طبق تحقیقات انجام شده است تا مشخص شود آیا وکلای آن به مقامات دولتی در هند رشوه داده اند یا خیر – این شرکت امروز اعلام کرد که قصد دارد ویژگی تجربه خرید صوتی را به زبان هندی در بازار جنوب آسیا در آستانه جشنواره دیوالی در اوایل نوامبر

این غول تجارت الکترونیک که سال گذشته تجربه خرید صوتی را به زبان انگلیسی ارائه کرد ، گفت که این ویژگی به زبان هندی-که در هفته های آینده منتشر می شود-به کاربران امکان می دهد محصولات را جستجو کرده و وضعیت سفارش خود را با استفاده از صدا بررسی کنند. دستوراتی مانند “joote dikhao” ، که به زبان هندی به معنی “نشان دادن کفش ها” است.

تنها 10 درصد از 1.3 میلیارد جمعیت هند انگلیسی صحبت می کنند. و در سالهای اخیر ، جستجوی صوتی به طور چشمگیری در هند افزایش یافته است زیرا بسیاری از کاربران جدید اینترنت به سختی می توانند بر روی صفحه کلیدهای مجازی تایپ کنند. تعداد زیادی از شرکت های فناوری – از جمله رقیب آمازون ، Flipkart – در سال های اخیر تلاش کرده اند تا از زبان های منطقه ای بیشتر پشتیبانی کنند یا از پرسش های صوتی پشتیبانی کنند – و در برخی موارد ، هر دو را انجام دهند.

این شرکت می گوید تجربه خرید صوتی آمازون فقط برای کاربران اندروید در دسترس خواهد بود.

از زمان شروع خرید صوتی در سال 2020 ، ما متاسفیم که با استقبال صدا از سوی آمازون مواجه شده ایم. در حالی که مشتریان برای برآوردن نیازهای خرید خود 2 برابر سالانه افزایش یافته است. Kishore Thota ، مدیر تجربه و بازاریابی مشتری در آمازون هند در بیانیه ای گفت ، ما همچنان بر ارائه ویژگی های جدید برای مشتریان خود به صورت صوتی تمرکز می کنیم تا تجربه خرید آنها را هیجان انگیز و رضایت بخش کند.

عرضه جدید بخشی از فشار محلی سازی گسترده تر شرکت است. آمازون امروز اعلام کرد که وب سایت و برنامه های آن در حال حاضر به زبانهای مراتی و بنگالی نیز موجود است. این وب سایت از پنج زبان منطقه ای دیگر پشتیبانی می کند – هندی ، کانادایی ، مالایایی ، تامیل و تلوگو.

هدف ما از تجربه خرید منطقه ای زبان این است که تجارت الکترونیکی را برای مشتریان در دسترس ، مرتبط و راحت قرار دهیم. هر ماه ، ده ها میلیون مشتری از Amazon.in به زبانهای منطقه ای دیدن می کنند و 90٪ مشتریان از شهرهای درجه 2 و پایین هستند. در این فصل جشن ما خوشحالیم که تجربه Amazon.in را برای مشتریان خود در ماراتی و بنگالی گسترش می دهیم. “

روزنامه هندی The Ken هفته گذشته گزارش داد که آمازون همچنین در حال ایجاد سیستم احراز هویت پرداخت های مبتنی بر صدا است. این شرکت از اظهارنظر خودداری کرد.