آلن Jour را خریداری می کند و سرویس بهداشت روانی Alan Mind – TechCrunch را راه اندازی می کند

استارتاپ فرانسوی Alan بیشتر بخاطر محصولات بیمه درمانی شناخته می شود – آنها اکنون 200،000 نفر را بیمه می کنند. اما به آرامی یک برنامه فوق العاده برای سلامتی شما ایجاد می کند و با خدمات جدید گسترش می یابد. امروز ، این شرکت اولین خرید خود را با خرید Jour به ارزش 20 میلیون دلار اعلام کرد. این می تواند پایه و اساس سرویس جدیدی به نام Alan Mind باشد.

بیش از 13 میلیون نفر در فرانسه با مشکل روانی روبرو هستند. اگر به افراد زیر 35 سال نگاه کنید ، از هر 4 نفر 3 نفر است-بنابراین اساساً همه هستند.

و اگر به 18 ماه گذشته نگاه کنید ، همه گیری COVID-19 تأثیر فوق العاده ای بر سلامت روان داشته است. خلق افسردگی و مسائل اضطرابی اساساً دو برابر شده است. 66 درصد مردم با اختلالات خواب روبرو هستند.

“سوالی که از خود پرسیدیم این است: چگونه به آنجا رسیدیم؟” ساموئیلیان ورو گفت. “ما دو موضوع مهم را مشاهده می کنیم. اول ، عدم پیشگیری مزمن وجود دارد که کاملاً آشکار است. سلامت روان با سیاست های بهداشت عمومی نادیده گرفته شده است. “

“ستون دوم که ما را به جایی رسانده است مراقبت ضعیف است. تفاوت هایی بین مناطق بسیار زیاد وجود دارد. اگر می خواهید به درمانگر مراجعه کنید ، در پاریس در برخی از بیمارستان ها 8 ماه طول می کشد. در منطقه رون آلپ ، به طور متوسط ​​67 روز طول می کشد تا یک قرار ملاقات بگذارید. “

و حتی اگر بتوانید شخص مناسب را پیدا کنید ، اغلب هزینه زیادی را خرج می کنید. سیستم مراقبت های بهداشتی ملی فرانسه به خوبی سلامت روانی را پوشش نمی دهد.

با داشتن Alan Mind ، این استارتاپ می خواهد روی این دو حوزه پیشرفت کار کند. این یک سرویس B2B است ، بنابراین این شرکت دسترسی به Alan Mind را به مشتریان B2B خود می فروشد ، که می توانند Alan Mind را به کارکنان خود توصیه کنند.

آیا شرکتها در سلامت روان نقش دارند؟ ما معتقدیم که آنها چنین می کنند. Samuelian-Werve گفت ، شرکت ها مسئول حفاظت از سلامت کارکنان خود هستند. به طور خاص ، آنها وقتی به این نتیجه رسیدند که متوجه شدند قرنطینه بر تعادل کار و زندگی تأثیر می گذارد. گفتن این که روز کاری شما به پایان می رسد و زمان شخصی شما شروع می شود سخت است.

اعتبار تصویر: آلن

با به دست آوردن جور ، آلن روی درمان رفتاری شناختی شرط بندی می کند. کارکنان می توانند یک برنامه را نصب کرده و برای ارزیابی وضعیت روحی فعلی خود به سوالات پاسخ دهند. آنها می توانند محتوا را در برنامه پیدا کنند ، کلمات را روی احساسات خود قرار دهند و روی خود کار کنند. فیلم ها ، ویژگی داشبورد ، تمرینات تنفسی و غیره وجود دارد.

اگر کارکنان احساس کنند که این کافی نیست ، می توانند یک درمان فردی را با یک متخصص بهداشت شروع کنند. Alan Mind به شما امکان می دهد یک قرار ملاقات از راه دور رزرو کنید. این شرکت تعداد انگشت شماری از روانشناسان را استخدام کرده است تا بتوانید فقط در چند روز وقت بگیرید.

البته شرکت ها هرگز نمی دانند که فردی در تیم از Alan Mind استفاده کرده است. اما تیم های منابع انسانی هر ماه یک گزارش ناشناس دریافت می کنند. این در مورد جاسوسی از کارکنان نیست ، بلکه بیشتر در مورد شناسایی مسائل مشترک و ارائه ایده برای کارگاه های پیشگیری است.

Alan Mind تازه شروع به کار کرده است زیرا این شرکت تنها پنج مشتری برای این سرویس دارد – BioSerenity ، Brut ، Joone ، Opal و Talk. درصورتی که مشتریان آلن باشند ، شرکتها ماهیانه 5 یورو به ازای هر کارمند می پردازند یا اگر فقط Alan Mind می خواهند کمی بیشتر.

در مورد Jour ، برنامه B2C در App Store در دسترس خواهد بود. این استارتاپ قبل از خرید 2 میلیون بار دانلود را جذب کرده است. این موقعیت کمی متفاوت است و شناسایی مناطق بهبود یافته برای Alan Mind مفید خواهد بود.

تصاویری از Jour. اعتبار تصویر: آلن