آلفا ادیسون رهبری پلتفرم خدمات مشتری را به دور 12 میلیون دلاری سپاسگزار – TechCrunch

خدمات مشتری یکی از مهمترین روابط بین یک تجارت و مشتری آن است و این امر در طول همه گیری جهانی بیشتر آشکار شد.

اگرچه مدیرعامل سپاسگزار هوش مصنوعی تد میکو و بنیانگذارش ایوان تان تجربه ای در زمینه تجارت نداشتند ، اما آنها به دلیل ناامیدی به عنوان مشتری ، شرکت مستقر در ونیز ، کالیفرنیا را در سال 2018 راه اندازی کردند.

میکو به TechCrunch گفت: “شرکت ها یک جعبه چت به شما ارائه می دهند ، اما هیچ ارزشی در کنار آن و روشی که مقدار زیادی از زمان را مصرف می کند به شما ارائه می دهند و ما فکر کردیم که می توانیم آن را تغییر دهیم.” “آماری وجود داشت که من در مقالات رسانه ای خواندم که خدمات به مشتریان یک کسب و کار 350 میلیارد دلاری بود ، در کل بازار بزرگی برای آدرس دهی بود ، اما یک آشفته است. ما همچنین می خوانیم که چیزی در حدود 43 روز از عمر خود را صرف پرداختن به خدمات مشتری می کنیم. خوب ، سپاسگزار اینجاست تا سه هفته از زندگی خود را به شما بازگرداند. “

به طور سنتی ، خدمات به مشتریان به عنوان “کابوس” یک تجارت تصور می شود ، اما سپاسگزار معتقد است که باید محرک باشد. در نتیجه ، شرکت ها مبالغ زیادی را صرف بازاریابی می کنند تا توجه مشتری را جلب کنند ، اما هنگامی که مشکلی پیش می آید یا مشتری س questionsالی دارد ، این تیم خدمات مشتری است که بدون هیچ گونه اطلاع از روابط موجود وارد می شود ، Mico اضافه.

این همان پارادایمی است که سپاسگزار می خواهد تغییر دهد. پس از تأسیس ، این شرکت بیش از دو سال صرف ساختن نرم افزار خدمات به مشتریان هوش مصنوعی خود کرد. میکو آن را “لایه برنامه در بالای میز راهنما” نامیده است ، تا حجم زیادی از سوالات مشتریان را در هر کانال مکتوب که مشتری می خواهد از آن استفاده کند ، مانند ایمیل ، اجتماعی ، درون برنامه ، چت یا پیامک ، اداره کند. این پلتفرم تا کنون از بیش از 30 میلیون بلیط خدمات مشتری پردازش و یاد گرفته است.

این محصول دارای سه محصول است: اولین مورد کمک نماینده است که به یک عامل انسانی کمک می کند تا مشکلات را با مسیریابی هوشمند و پیشنهاد پاسخ ها حل کند و این عامل را قادر می سازد تا 40 درصد کارآمدتر باشد. مورد دوم یک عامل هوش مصنوعی است که کل فرایند را مدیریت می کند ، نه تنها زمان پاسخ اولیه را کاهش می دهد ، بلکه تا 50 qu از سوالات را نیز برطرف می کند. مورد سوم تجزیه و تحلیل سپاسگزار است که به تازگی شروع به کار کرده است تا اطلاعاتی را در مورد آنچه مشتریان در مورد سفر خود می گویند ارائه دهد.

طی چهار سال گذشته ، میکو گفت که این شرکت بی سر و صدا فهرستی از مشتریان را که شامل بیش از 50 مارک تجاری از جمله UntuckIt ، FabFitFun و MeUndies است ، تنظیم کرده است. همچنین در بخش میز کمک با شرکت هایی مانند Zendesk ، Kustomer و Gladly همکاری می کند.

همچنین در آن دوره زمانی ، این شرکت رشد 400 درصدی را نسبت به سال تجربه کرد. برای ادامه برآورده کردن این تقاضا ، سپاسگزار دور جدیدی از بودجه 12 میلیون دلاری سری A را بسته است. پیوستن به آلفا ادیسون Bonfire ، Ten-One-Ten ، Greycroft ، Omega و Miramar است. این ، همراه با 3 میلیون دلار اعلام نشده ، در مجموع 15 میلیون دلار بودجه به شرکت می دهد.

Assist Agent Assist. اعتبار تصویر: سپاسگزار

این شرکت آخرین کسی است که به دنبال خدمات مشتری است ، ناحیه ای که سرمایه های مخاطره آمیز و M&A را نیز جذب می کند. به عنوان مثال ، در چند ماه گذشته ، شرکت هایی مانند Sanas ، Zendesk ، Level AI و Goodcall خبرهایی را منتشر کرده اند.

Robey Miller ، شریک Alpha Edison ، گفت: Thankful یک سرمایه گذاری جذاب بود زیرا تمرکز شرکت بر محیط پس از خرید بود. بسیاری از داده های این حوزه بدون ساختار هستند ، بنابراین ردیابی آنها به صورت ساختارمند برای مارک ها دشوار است.

وی افزود: “سپاسگزار” مجموعه ای از ابزارها را در خدمت به مشتریان ارائه می دهد که در گذشته هرگز در دسترس نبوده است. ” “به طور سنتی ، این منطقه با معیارهای ابتدایی اندازه گیری می شد ، و ما فکر می کنیم فناوری سپاسگزار از تخلیه داده ها استفاده می کند تا به شما این امکان را بدهد که نحوه عملکرد خدمات مشتری یا تغییر نتایج را درک کنید.”

میلر معتقد است که سپاسگزار در موقعیت خوبی قرار دارد که در آزمایش و ارائه خدمات به مشتریان پیشرو باشد ، زیرا مارک ها به دنبال ابزارهایی هستند که بصیرت بخش ، قابل اجرا و چیزی است که می توانند به آنها اعتماد کنند.

در همین حال ، مایکو قصد دارد از بودجه جدید برای افزودن استعدادهای مهندسی بیشتر به عنوان خط تولید خود استفاده کند. این شرکت همچنین قصد دارد در سالهای آینده به سایر زمینه ها مانند امور مالی ، بیمه و مراقبت های بهداشتی بپردازد.

بر اساس حجم بلیط ها و محصول مورد استفاده آنها ، مشتریان متشکر از آنها هزینه می گیرند. با این حال ، این شرکت فقط نرم افزار را نمی فروشد ، بلکه به مشتریان این امکان را می دهد که قبل از خرید نرم افزار را مشاهده کنند. نمایندگان سپاسگزار برای چند هفته به میز راهنمایی مشتری احتمالی گوش می دهند تا وضعیت خدمات مشتری به نام تجاری و آنچه را که می توان با داده ها آموخت ، تعیین کنند.

میکو می گوید: “گام بعدی برای ما این است که داده ها را تا حدی نشان دهیم که خدمات مشتری شما چگونه عمل می کند – چگونه الگوها را تشخیص دهیم و به بهبود نام تجاری کمک کنیم.” “این اطلاعات ارزشمندی است که معمولاً از دست می رود. بدون داده ها ، کسب و کار شما تبدیل به یک کسب و کار مبتنی بر نظر می شود. ما در حال تلاش برای روشن کردن این داده ها هستیم. “