مختصر روزانه Search Engine Land بینش روزانه ، اخبار ، نکات و اطلاعات ضروری برای بازاریاب جستجوی امروزی را شامل می شود. اگر دوست دارید قبل از بقیه اینترنت این مطلب را بخوانید ، اینجا ثبت نام کنید تا روزانه به صندوق ورودی شما تحویل داده شود.
صبح بخیر ، بازاریابان ، ما انتظار داریم Google تغییراتی ایجاد کند ، به همین دلیل بسیاری از ما فضای جستجو را دوست داریم. اما کشف آن در تاریکی سرگرم کننده نیست.
هرکسی که در صنعت بازاریابی جستجو برای هر دوره زمانی فعالیت داشته باشد می داند که یک تغییر ثابت است. گوگل دائماً الگوریتم ها ، رابط کاربری و ویژگی ها را تغییر می دهد. ما سایت های خود را تغییر می دهیم ، در حالی که رقبا سایت های جدیدی راه اندازی می کنند یا سایت خود را اصلاح می کنند. ما تغییر را به نفع خود می پذیریم و از آن استفاده می کنیم.
اما نزدیک شدن به آن در تاریکی ، در چنین دنیای داده محور ، سرگرم کننده نیست. همانطور که در زیر مشاهده خواهید کرد ، ما هفته گذشته مقدار قابل توجهی از داده ها را در گزارش عملکرد در Search Console از دست دادیم. اندازه گیری تأثیر تغییرات ما یا تغییرات گوگل (یعنی تغییرات عنوان) به اندازه کافی سخت است ، اما در صورت از دست دادن داده ها سخت تر است.
اگر گوگل بخواهد این تغییرات را که برخی معتقدند عظیم و مخل هستند ایجاد کند ، حداقل داده ها را در اختیار ما قرار دهید تا ببینیم چگونه بر نرخ کلیک ، موقعیت ها و نتایج نهایی ما تأثیر می گذارد. در سال 2021 ، هیچ دلیلی وجود ندارد که ما را در تاریکی نگه داریم وقتی داده ها در دسترس هستند. عناوین قبل و بعد را به ما نشان دهید ، CTR قبل و بعد را به ما نشان دهید و به ما اجازه دهید از این تغییرات عنوان صرف نظر کنیم.
بری شوارتز ،
چشم باز کرده خبرنگار
تبلیغات Google برای حذف تبلیغات متنی گسترده برای تبلیغات جستجوی پاسخگو
از 30 ژوئن 2022 ، تبلیغات جستجوی پاسخگو تنها نوع آگهی جستجوی Google خواهد بود که می تواند در کمپین های استاندارد جستجوی Google ایجاد یا ویرایش شود. این بدان معناست که دیگر نمی توانید ETA های جدید ایجاد کنید یا ETA های موجود را در Google Ads ویرایش کنید. “تبلیغات متنی گسترده موجود شما در کنار تبلیغات جستجوی پاسخگو به نمایش خود ادامه می دهد و همچنان گزارش عملکرد آنها را در آینده مشاهده خواهید کرد. علاوه بر این ، می توانید تبلیغات متنی گسترده خود را متوقف کرده و از سر بگیرید یا در صورت نیاز آنها را حذف کنید. همچنین می توانید تبلیغات تماس و تبلیغات جستجوی پویا را ایجاد و ویرایش کنید. “
چرا اهمیت می دهیمبه این جدیدترین حرکتی است که گوگل برای پیش بردن اتوماسیون در محصولات تبلیغاتی خود انجام می دهد. در این اطلاعیه آمده است ، “15 درصد از جستجوهای روزانه هر روز جستجوهای جدیدی هستند که قبلاً ندیده ایم” و بنابراین “اتوماسیون برای همگام شدن با این روندها کلیدی است.” بسیاری از تبلیغ کنندگان از RSA به خوبی استفاده می کنند ، اما آنها همچنین دوست دارند کنترل و قابلیت هایی را که ETA ها ارائه می دهند داشته باشند. حذف آینده ETA به این معنی است که تبلیغ کنندگان از کنترل مستقیم حساب های خود دور شده و مجبورند با یادگیری ماشین Google Ads و AI کار کنند.
بیشتر اینجا بخوانید.
Google برخی از اطلاعات را در گزارش عملکرد Search Console از دست داد
وقتی به گزارش عملکرد در Search Console نگاه می کنید ، در 23 و 24 آگوست متوجه حاشیه ای خواهید شد که می گوید Google بین این تاریخها داده های Search و Discover را از دست داده است. گوگل گفت ، داده ها را نمی توان دوباره پر کرد و احتمالاً برای همیشه از بین رفته است. برخی از سایتها در حال مشاهده برداشتهای بزرگ و کاهش کلیک هستند ، در حالی که برخی دیگر چنین نیستند.
“یک مشکل داخلی باعث از دست رفتن داده ها در عملکرد Search و Discover در این مدت شد. ممکن است کاربران در این مدت افت قابل توجهی در گزارش عملکرد خود مشاهده کنند. این نشان دهنده هیچ گونه کلیک یا نمایش برای سایت شما نیست ، فقط داده های از دست رفته در Search Console وجود دارد. “
چرا اهمیت می دهیمبه مهم است که این اشکال داده را در گزارش گیری یا گزارش مشتری خود یادداشت کنید. گوگل حاشیه نویسی را به گزارش های Search Console اضافه کرده است اما فراموش نکنید که داده های 23 تا 24 آگوست احتمالاً برای همیشه از بین رفته است. من فکر می کنم با اطمینان می توان گفت که در آن روزها تعداد بازدیدها و کلیک ها بیشتر از چیزی بود که Google به شما نشان می دهد. اما هنگام گزارش دهی ماهانه ، اطمینان حاصل کنید که مسئله داده را با مشتریان خود در میان بگذارید.
بیشتر اینجا بخوانید.
Google هنوز از عناوین HTML شما برای رتبه بندی استفاده می کند
اینکه گوگل در برخی از عناوینی که در نتایج جستجو نشان می دهد تغییراتی ایجاد کرده است به این معنی نیست که گوگل از تگ عنوان HTML شما برای اهداف رتبه بندی استفاده نمی کند. جان مولر گوگل تأیید کرد که تگ های عنوان HTML هنوز یک عامل رتبه بندی هستند و تغییر عنوان هیچ ارتباطی با رتبه بندی ندارد. ممکن است بر میزان کلیک شما از نتایج جستجو تأثیر بگذارد ، اما نباید بر رتبه رتبه شما در جستجوی Google تأثیر بگذارد.
“این فقط عناوین نمایش داده شده را تغییر می دهد ، رتبه و رتبه ها را تغییر نمی دهد [sic] جان مولر از گوگل توضیح داد که هر چیز دیگری باید در نظر گرفته شود.
چرا اهمیت می دهیم. این بدان معناست که عناوینی که نوشتید ممکن است هنوز در هنگام رتبه بندی نتایج توسط Google مورد توجه قرار گیرد. بنابراین ، بهینه سازی عناوین خود را متوقف نکنید زیرا ممکن است در نتایج جستجو تغییر کند. با توجه به آنچه گفته شد ، گوگل تغییرات رتبه بندی را اغلب انجام می دهد ، بنابراین ممکن است با نوسانات رتبه بندی روبرو شوید ، اما به دلیل تغییر عنوان نخواهد بود.
بیشتر اینجا بخوانید.
ماسک های N95 برای Google Ads و Google Shopping بازگشت
اکنون گوگل به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد تا فروش ماسک های مجاور N95 و N95 (یعنی KN95 ، FF2s) را در Google Ads و Google Shopping – هر دو نسخه پولی و رایگان – تبلیغ کنند. یک فرایند درخواست وجود دارد که توسط شرکت های ثالثی با نام LegitScript و ProjectN95 مدیریت می شود تا تجار را بررسی کند که به دنبال لیست یا تبلیغات محصولات ماسک تنفسی در Google Shopping هستند.
- ماسک های مجاور N95 (جهانی): Google Merchants باید برای تأیید فهرست KN95 ها ، FFP2 ها و KF94 ها از طریق LegitScript درخواست کند. LegitScript به اطلاعات اضافی در مورد بازرگان ، زنجیره تأمین نیاز دارد و برای برخی محصولات نیاز به انجام آزمایش آزمایشگاهی مستقل برای صحت ادعاها دارد.
- ProjectN95 (فقط در ایالات متحده ، برای شروع): Google Merchants ملزم به درخواست تأیید از طریق ProjectN95 است ، گوگل اعلام کرد که پروژه N95 پیشروترین سازمان غیر انتفاعی واکنش سریع است که به عنوان Clearinghouse ملی برای آزمایش های مهم PPE و تشخیص عمل می کند.
- از طریق ProjectN95 ، تولیدکنندگان ملزم به اشتراک گذاری اطلاعات بیشتر در مورد تجارت خود ، زنجیره تامین و ارائه مدارک مربوط به گواهینامه های پزشکی مربوطه (یعنی NIOSH) هستند.
- ProjectN95 همچنین با رزرو بالاترین عملکرد N95 برای کارکنان مراقبت های بهداشتی ، ضمن ارائه N95 های استاندارد به مصرف کنندگان ، یک لایه دیگر از بررسی را اضافه می کند.
- گوگل اعلام کرد که این اطمینان می دهد که N95 ها ابتدا به مهم ترین جمعیت هدایت می شوند و با راهنمایی های فدرال همخوانی دارد.
از ابتدای کووید -19 ، ما ایمنی مصرف کنندگان را در اولویت قرار داده ایم و از منابع مهم ماسک برای کارکنان مراقبت های بهداشتی محافظت می کنیم. بر اساس راهنمایی های اخیر CDC و FDA مبنی بر اینکه ماسک های ماسک تنفسی دیگر در وضعیت اضطراری نیستند ، ما اجازه خرید ماسک های مجاور N95 و N95 را از تولیدکنندگان مجاز در Shopping خواهیم داد. ما معتقدیم این کار به کاربران کمک می کند تا انواع بیشتری از ماسک ها را برای رفع نیازهای خود پیدا کنند و در عین حال به محافظت از آنها در برابر کالاهای تقلبی ادامه دهند. “
محتوای Paywall نازک نیست ، کورکورانه عناوین خود را تغییر ندهید و به نتایج غنی خود اطمینان داشته باشید
محتوای Paywallبه جان مولر از گوگل گفت که “محتوای پشت دیوارهای پرداخت به طور خودکار نازک نیست و افراد می توانند روش های مختلفی را برای کسب درآمد از سایت های خود انتخاب کنند. »
عناوین خود را تغییر دهیدبه برخی فکر می کنند که ممکن است ایده خوبی باشد که برچسب های عنوان HTML خود را به آنچه گوگل در نتایج جستجو از آن استفاده می کند ، تغییر دهید. جان مولر از گوگل می گوید این احتمالاً بهترین ایده نیست.
نتایج غنی سفارش Googleبه من از استفاده از چندین نشانه گذاری نتایج غنی در یک صفحه اجتناب می کنم ، زیرا شما به نوعی می خواهید Google را راهنمایی کنید که از کدام نوع نتایج غنی در نتایج جستجو استفاده کند. Google ترتیب مشخصی برای نمایش نوع نتیجه غنی ندارد ، بنابراین به یکی بچسبید، گوگل پیشنهاد می کند.