چگونه می توانید محتوایی را که مردم می خواهند قبل از اینکه بخواهند پیش بینی کنند؟ چگونه می توانید بفهمید که مخاطبان شما در کجا زندگی می کنند و چه چیزی را دوست دارند؟ چی است بالاخره یک خالق؟
در TechCrunch Disrupt 2021 ، جولیا مانسلو ، ویراستار پروژه های ویژه در یاهو نیوز ، الکسیس گی ، کمدین و مجری پادکست غیر فنی و سوشما دویدیوئی ، که رهبری ارتباطات و بازاریابی مارک تجاری در Daily Harvest را بر عهده دارد ، به ما ملحق شدند. هر سه سخنران ما با چالش ایجاد یک نام تجاری آنلاین از زوایای مختلف روبرو هستند و همه آنها دیدگاه های ارزشمندی برای هدایت در چشم انداز رسانه های اجتماعی دارند که انتظارات زیادی از هر کسی دارد که در سال 2021 محتوا ایجاد می کند.
چه شما یک خالق مستقل باشید یا یک شرکت ، باید در مورد نحوه ارتباط با مخاطب مناسب فکر کنید شما قبل از فرو بردن انگشتان پا در ساختمان برند. با داشتن پلتفرم های بیشتر از همیشه و محتوای باهوش تر که دائماً بازی اجتماعی را تقویت می کند ، ارزش یادآوری آن ساختمان را دارد شما مخاطب فقط به معنای جمع آوری تعداد بالای دنبال کنندگان نیست.
Dwivedi گفت: “این واقعاً به هیچ کس کمک نمی کند که سعی کند همه چیز برای هر کسی در هر اندازه مارک ، چه بزرگ و چه کوچک باشد.” “… وقتی شما واقعاً به دنبال تقویت پایگاه و ایجاد شتاب در بین مشتریان اختصاص داده شده هستید ، این به شما کمک می کند که واقعاً در مورد آنها فکر کنید. آنها به چه چیزی نیاز دارند؟ آنها کجا هستند و چگونه در آن سکوها با آنها ارتباط برقرار می شود؟ “
قبل از اینکه بتوانید مخاطبانی را که می خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید مطالعه کنید ، باید بفهمید که آنها در کجا به صورت آنلاین زندگی می کنند. و با ظهور پلتفرم ها و محصولات اجتماعی جدید ، این فرآیند می تواند به آزمایش و خطای زیادی نیاز داشته باشد. برای Daily Harvest ، TikTok یک آزمایش موفق بود که همچنان به ثمر می نشیند ، اما همه آزمایش ها نتیجه ای ندارند – و به گفته Dwivedi ، این بسیار خوب است. هنگامی که برنامه صوتی اجتماعی شروع به کار کرد ، Daily Harvest یک انگشت خود را به Clubhouse فرو برد ، اما به دلیل ماهیت بصری مارک و مخاطبان آن ، کاملاً مناسب نبود.