مختصر روزانه Search Engine Land بینش روزانه ، اخبار ، نکات و اطلاعات ضروری برای بازاریاب جستجوی امروزی را شامل می شود. اگر دوست دارید قبل از بقیه اینترنت این مطلب را بخوانید ، اینجا ثبت نام کنید تا روزانه به صندوق ورودی شما تحویل داده شود.
صبح بخیر بازاریابان ، اگر مانند من در ردیابی نتایج جستجوی گوگل وسواس دارید ، ممکن است متوجه شده باشید که گوگل مشغول بوده است.
همه به روزرسانی های تأیید شده ای را که در اینجا به آنها اشاره کرده ایم (در صورت امکان) فراموش کنید. به روزرسانی های تأیید نشده به همان سرعت اما گاهی خشمگین نیز هستند. یکی از علاقه های من ردیابی این به روز رسانی ها است ، مخصوصاً موارد تأیید نشدهبه و اجازه دهید به شما بگویم ، به نظر می رسد که ما حداقل یک بار ، اما اغلب دو ، به روزرسانی در هفته از Google می بینیم.
مطمئناً ممکن است صفحات عادی فقط به فهرست وارد شوند ، اما فکر نمی کنم چیز عادی در آن وجود داشته باشد. به نظر می رسد اصلاحات الگوریتمی واقعی ، که من حدس می زنم شما انتظار دارید – گوگل حتی گفت که بیش از 4500 تغییر در جستجو در سال 2020 ایجاد کرده است. همچنین جالب است که ببینم چند مورد از آنها در آخر هفته به پایان می رسد ، من آنها را در اینجا نمودار کردم:
تعطیلات آخر هفته
روز هفته
این بدان معنا نیست که شما باید نگران این به روزرسانی ها باشید ، من فقط دنبال کردن آن را جذاب می دانم – اما ، به عنوان متخصصان جستجو ، باید روی تصویر بزرگتر تمرکز کنید ، نه همه این به روز رسانی های جزئی و سریع Google.
بری شوارتز ،
تعقیب کننده الگوریتم گوگل
NerdWallet از کاهش رتبه Google در پرونده S-1 نام می برد
NerdWallet ، شرکت محبوب تأمین مالی شخصی ، گوگل را به عنوان دغدغه ای برای رشد مالی ذکر کرد و گفت که این شرکت در سال 2017 با رتبه Google Search کاهش یافته است. پرونده S-1 شرکت به طور خاص از گوگل به عنوان عاملی که “می تواند به کسب و کار ما آسیب برساند ، و نتایج عملیاتی آن نام برد” نام برد. و وضعیت مالی. ”
ما آنچه را که در سال 2017 با رتبه بندی NerdWallet اتفاق افتاد ، بررسی کردیم ، اظهارات آنها در پرونده S-1 را بررسی کردیم و نشان دادیم که چگونه ترافیک Google آنها از آن زمان به بعد افزایش یافته است. به هر حال ، NerdWallet در مورد این موضوع با ما صحبت نمی کند.
چرا اهمیت می دهیمبه اگر چیزی باشد ، این به شما نشان می دهد که صرف نظر از اینکه وب سایت یا کسب و کار شما بزرگ یا کوچک است ، همه در معرض خطر کاهش رتبه در جستجوی Google قرار دارند.
این افت رتبه بندی می تواند مشاغل در هر اندازه را ایجاد کند یا خراب کند و NerdWallet به عنوان عاملی که “می تواند به تجارت ، نتایج عملیاتی و وضعیت مالی ما آسیب برساند” به وضوح ذکر شده است. در طول این سالها توسط سایر مشاغل نیز به آن اشاره شده است. هیچ کسب و کار مدرن مصون نیست ، به همین دلیل مهم است که منابع ترافیک وب سایت خود را متنوع کنید.
بیشتر اینجا بخوانید.
Yelp فیلترهای جستجوی سفارشی ، جریان بازبینی جدید و تبلیغات موضوعی را اضافه می کند
Yelp ویژگی های جدیدی را برای مشاغل خدمات و کاربران که ممکن است به دنبال آنها باشند اعلام کرده است ، از جمله فیلترهای جستجوی سفارشی ، جریان بازبینی جدید ، تبلیغات موضوعی و راهنمای هزینه پروژه.
چرا اهمیت می دهیمبه فیلترهای جستجوی سفارشی برای خدمات می توانند با نشان دادن مشاغل تخصصی در جستجوی آنها به کاربران کمک کنند در وقت خود صرفه جویی کنند. تبلیغات موضوعی ، که بدون هیچ هزینه اضافی برای تبلیغ کنندگان در دسترس است ، ممکن است برای مشاغل که در یکی از موضوعات ارائه شده قرار می گیرند ، دید بیشتری داشته باشد. مرورها برای اکثر مشاغل محلی بسیار مهم است و جریان بررسی جدید ممکن است هنگام نوشتن نظرات ، اصطکاک را کاهش دهد. برخی از این ویژگی ها منحصر به فرد Yelp است ، که ممکن است آن را به عنوان یک پلت فرم بازبینی برای کاربران متمایز کند – حداقل ، در رابطه با مشاغل خدمات محلی – و به آن کمک می کند تا همچنان در برابر Google و سایر پلتفرم های بازبینی رقابت کند.
بیشتر اینجا بخوانید.
پیتر نورویگ ، دامپزشک و مدیر تحقیق و توسعه گوگل ، از گوگل عقب نشینی می کند
پیتر نورویگ ، مدیر تحقیقات و مدیر سابق کیفیت جستجو در گوگل ، به عنوان یک عضو ممتاز آموزشی به موسسه هوش مصنوعی استنفورد می پیوندد. پیتر نورویگ در ماه مه 2021 پس از یک حرفه معتبر در ناسا و سان میکروسیستمز به گوگل پیوست. او گفت که هنوز به Google وابسته است اما بیشتر وقت خود را در استنفورد خواهد گذراند.
چرا اهمیت می دهیمبه پیتر نورویگ آخرین نام بزرگ گوگل است که از نقش روزانه خود عقب نشینی کرده است. او زمینه های زیادی را برای شرکت جستجوی بزرگ ایجاد کرده است و به نظر می رسد که اکنون برای کار بزرگ بعدی خود آماده است.
بیشتر اینجا بخوانید.
آدرس های اینترنتی مطلق نسبت به نسبی ، تبلیغات خواندن ذهن و قمار
URL های مطلق در مقابل نسبیبه گوگل یک ویدئوی کوتاه SEO را منتشر کرد که می گوید از نظر رتبه بندی یا SEO در استفاده از URL مطلق در مقابل URL نسبی در کد شما هیچ تفاوتی وجود ندارد.
تبلیغات گوگل برای قماربه اکنون گوگل به واحدهای دارای مجوز و دارای مجوز دولتی در کانکتیکات اجازه می دهد تبلیغات مربوط به قمار را برای شرط بندی ورزشی ، کازینوهای آنلاین و ورزشهای فانتزی روزانه قرار دهند.
ذهن خوانی سئوبه در اینجا یکی دیگر از خطوط خوب جان مولر از Google است “SEO به معنای عدم نیاز به موتورهای جستجو برای خواندن ذهن شما است. »
ما انتخاب های خود را از سراسر وب انتخاب کرده ایم تا بتوانید خواننده فید خود را بازنشسته کنید.