ارائه دهنده بیمه راه اندازی Vouch 90 میلیون دلار جمع آوری می کند ، که اکنون 550 میلیون دلار ارزش دارد – TechCrunch

ضمانت نامه، ارائه دهنده بیمه کسب و کار برای استارتاپ ها و شرکت های با رشد بالا ، امروز اعلام کرد که 90 میلیون دلار کمک مالی جدید جمع آوری کرده است.

رقم 90 میلیون دلار در دو دور جمع آوری شد: 60 میلیون دلار سری C به رهبری SVB Capital (زیرمجموعه بانک سیلیکون ولی) و Ribbit Capital که ارزش شرکت را 550 میلیون دلار می داند ، و سری B1 30 میلیون دلاری که قبلاً اعلام نشده بود به رهبری Redpoint Ventures.

با آخرین تامین مالی ، ووچ مستقر در سانفرانسیسکو در حال حاضر در مجموع 160 میلیون دلار از ابتدای سال 2018 جمع آوری کرده است. سایر سرمایه گذاران عبارتند از گروه Allegis ، Sound Ventures و SiriusPoint.

در حالی که بسیاری از شرکت های فناوری بیمه وجود دارند که به مصرف کنندگان خدمات ارائه می دهند ، تعداد بسیار کمی وجود دارد که آن را به شرکت ها ارائه می دهند ، بسیار کمتر به استارتاپ ها. ووچ خود را “نوع جدیدی از بستر بیمه” برای استارتاپ ها توصیف می کند که پوشش کاملاً دیجیتالی را ارائه می دهد ، “پوشش اختصاصی که چند دقیقه طول می کشد تا فعال شود”.

طی سال گذشته ، Vouch رشد چشمگیری داشته است. این شرکت از افشای ارقام سخت درآمد خودداری کرد ، اما گفت که سالانه “7 برابر” در تعداد مشتریان خود افزایش یافته است و در حال حاضر بیش از 5.7 میلیارد دلار از خطرات هزاران خط مشی محافظت می کند. امروزه Vouch بیش از 1600 مشتری از جمله Pipe ، Middesk ، Neighbor و Routable دارد. این شرکت همچنین “ارجح” ارائه دهنده بیمه تجاری برای مشتریان بانک Silicon Valley ، Brex ، Carta و WeWork است. Y Combinator نیز Vouch را به شرکتهای نمونه کار خود ارجاع می دهد.

از نظر بنیانگذار و مدیرعامل Vouch ، سام هاجز ، توانایی جذب برخی از مشاغل با سابقه در دنیای استارتاپ ها ، درک این شرکت از اکوسیستم استارتاپ را نشان می دهد.

وی گفت: “این وظیفه ماست که با بنیانگذاران استارتاپ ها در جایی که هستند ملاقات کنیم و به استارتاپ ها انعطاف دهیم تا قوانین ، مقررات و مکان های مجازی و فیزیکی مشاغل خود را تغییر دهند.”

مانند بسیاری از شرکت های دیگر ، Vouch مجبور شد مدل خود را در طول همه گیری تغییر دهد تا با انواع مختلف خطرات در حال ظهور مشاغل سازگار شود. به عنوان مثال ، سال گذشته ، Vouch شاهد تغییری در محل توزیع تیم های مشتریان اولیه خود بود. قبل از همه گیری تقریباً 30 درصد تیم ها از راه دور بودند. در دوران همه گیری ، این رقم به بیش از 53 درصد تغییر کرده است. در نتیجه ، ووچ طیف وسیع تری از پوشش های بیمه ای را برای سازگاری با “عادی جدید” ایجاد کرد.

شامل خط جدید محصولات و خدمات اختصاصی خود برای راه اندازی است: کار از هر کجا که تحت پوشش باشد ، پوشش های گسترده تر سایبری و بیمه های تعبیه شده. همچنین این شرکت قابلیت های پذیره نویسی خود را برای خدمت به استارتاپ های بازار در مراحل اولیه گسترش داد.

به طور خاص ، کار از هر نقطه در پاسخ مستقیم به تغییر مرتبط با همه گیری در کار از راه دور است و می تواند تا 500000 دلار در هر حادثه بیمه کند و می تواند شامل یک ملک مشخص متعلق به یک استارتاپ بدون در نظر گرفتن موقعیت آن ملک شود.

هاجز گفت ، یک تمایز عمده برای Vouch ، این است که در حال حاضر تنها ارائه دهنده بیمه تجاری است که حامل بیمه خاص خود را دارد ، به این معنی که این شرکت از بیمه نامه های خود حمایت می کند.

وی گفت: “این قابلیت به این معنی است که ما کنترل زیادی بر نحوه ایجاد و اجرای خط مشی های خود داریم – که به پوشش برتر و تجربه بهتر برای مشتریان ما تبدیل می شود.”

هاجز سه سال پیش Vouch را با تراویس هج تاسیس کرد و دید که چقدر سخت است که یک شرکت بتواند بیمه مشاغل مورد نیاز خود را شروع کرده و سپس مقیاس بندی کند.

هدف این است که تا حد امکان سهولت در استفاده از مشتریان جدید و شخصی سازی پوشش تا حد ممکن بر اساس نیازهای هر شرکتی بر اساس کارهایی که انجام می دهند ، تعداد مشتریان آنها ، مرحله رشد و آستانه بنیانگذار ریسک.

وی به TechCrunch می گوید: “یک مشتری معمولی می تواند در کمتر از 10 دقیقه بدون هیچ گونه تماس تلفنی یا کاغذبازی ، یک نقل قول دریافت کرده و پوشش خود را بصورت آنلاین متصل کند.” “Vouch همچنین دارای ویژگی های پوشش زیادی است که منحصر به فرد برای استارتاپ ها طراحی شده است. به عنوان مثال ، پوشش مدیران و افسران ما شامل ویژگی پوشش میز کلاه است که به طور خاص برای محافظت از استارت آپ ها طراحی شده است. “

هاجز افزود ، Vouch به استارتاپ هایی که نیاز به بیمه تجاری دارند ، نگاه می کند.

به عنوان مثال ، س questionsالاتی از قبیل “آیا یک شرکت تجارت الکترونیک حجم بسیار محدودی از اطلاعات حساس به مشتری را اداره می کند؟” اگر چنین است ، می تواند منطقی باشد که محدودیت پوشش بیمه سایبری پایین تری دارد و هزینه کمتری را برای بیمه نامه خود پرداخت می کند.

برعکس ، اگر یک استارتاپ در تلاش برای جمع آوری پول است ، ممکن است نیاز به سرمایه گذاری بیشتر در بیمه مدیران و افسران Vouch داشته باشد تا در صورت بروز اختلافات در آینده ، تحت پوشش قرار گیرد.

هاجز با نگاهی به آینده گفت سرمایه جدید به سمت سرمایه گذاری مستمر در قابلیت های فنی ، توسعه محصولات خود ، استخدام بیشتر و ایجاد بیمه تعبیه شده برای شرکای خود خواهد رفت.

با توجه به قابلیت های تعبیه شده ، ظرف 12 ماه آینده ، همه مشتریان شرکای این شرکت قادر خواهند بود بیمه Vouch را مستقیماً از وب سایت آن شرکا خریداری کنند. تعداد اعضای Vouch بیش از دو برابر شده است ، از 55 کارمند در سپتامبر 2020 به 125 کارمند تمام وقت در حال حاضر ، و هاجز انتظار دارد که این رشد همچنان ادامه داشته باشد.

گرگ بکر ، رئیس و مدیرعامل گروه مالی SVB ، گفت که مأموریت Vouch با SVB هماهنگ است زیرا هدف هر دو آنها “تقویت اقتصاد نوآوری” است.

این همان کاری است که Vouch امروز انجام می دهد و به استارتاپ ها و مبتکران فناوری کمک می کند تا خطرات خود را با رشد آنها کاهش دهند. ” “ما مفتخریم که آخرین دور سرمایه گذاری Vouch را رهبری می کنیم تا استارتاپ ها به بیمه مورد نیاز خود اضافه کنند ، زیرا تعداد کارکنان خود را افزایش می دهند ، تعداد مشتریان خود را افزایش می دهند یا منابع مالی خود را افزایش می دهند.”

خبر 30pp
مطالب جدید  New Age Meats برای توسعه خط تولید محصولات گوشتی 25 میلیون دلار خرج می کند - TechCrunch